neděle 30. října 2011

Marian Kajzer přiznává své dluhy: „KVŮLI SOUTĚŽI JSEM SE ZADLUŽIL„

Napsáno: 16.09.11 , Autor: 
Vítěze letošního ročníku soutěže GAYMAN známe. Co bude ale příští rok se soutěží dál? Na to nám odpověděl majitel této soutěže MARIAN KAJZER!
MARIANE, DRUHÝ ROČNÍK SOUTĚŽE GAYMAN 2011 SKONČIL. JAK BYS HO OBJEKTIVNĚ ZHODNOTIL? CO SE TI POVEDLO A CO NAOPAK NEPOVEDLO? 
Druhý ročník pod mým vedením. Jinak to byl ročník jedenáctý. Já osobně si myslím, že byl lepší než ten loňský. Jaký byl finálový večer musí zhodnotit diváci. Každopádně se povedl a byl, to je důležité. Gay Man ČR 2011 byl pro mne důležitý a zároveň více stresující. Lidi budou totiž srovnávat ten desátý s jedenáctým. Ne desátý s tím před deseti lety.

Také proto jsem se snažil udělat program bohatší a lepší. Pravdou je však to, že jsem to malinko přepísknul, a program byl dosti dlouhý. Ale každým ročníkem se učím. Teď vím, že si na to musím dávat pozor.
VYHRÁL TOMÁŠ FRIDA. MYSLÍŠ, ŽE MÁ ŠANCI PŘEKONAT ÚSPĚCHY LOŇSKÉHO VÍTĚZE MARTINA GOGY? 
Myslím si, že Tomáš, alespoň tak jak ho znám, má stejné předpoklady k zabodování jako Martin, ne-li lepší. Oba kluci jsou osobnosti s velkým charisma. Martin měl možná malou nevýhodou v tom, že byl prvním „Českým“ reprezentantem na takových mezinárodních soutěžích. Na druhou stranu, to může mít o to těžší Tomáš. Organizátoři můžou srovnávat, a pravdou je, že Martin nasadil laťku dosti vysoko.

PROZRAĎ NÁM JAK BY JEN PODLE TEBE VYPADALA FINÁLOVÁ TROJICE VÍTĚZŮ?
Neprozradím. Každý má své specifika. Když jsme měli soustředění ve Vysokém Mýtě, byl jsem hrozně na kluky naštvanej. Připadalo mi, že jim o tu soutěž nejde, že si přijeli zařádit na soukromou dovolenou. Pak jsem si s nimi sedl a vysvětlil jim o čem ta soutěž je, a jak bych chtěl aby vypadala. Byl jsem mile překvapenej, když jsme odjížděli, a kluci choreografii uměli na jedničku. Takže pro mne byl v sobotu vítěz každý jeden z těch osmi kluků. Jedno prozradím, vítěze jsem tipoval.
SPOUSTA NAŠICH ČTENÁŘŮ KRITIZUJE CHOREOGRAFII, KTEROU VYMYSLEL MARTIN KUBÍN. JAKÝ JE TVŮJ NÁZOR?
Martin Kubín je specifická osoba obou ročníků. V tom desátém byl jako finalista, v tom letošním jako choreograf. Moc si jeho pomoci vážím. Neměl to lehké, a myslím si, že to potvrdí i samotní finalisté. To, jak byla choreografie provedena je pouze jeho práce a vizitka. Pro někoho špatná, pro někoho dobrá. Já mu dal volnou ruku. Z mého pohledu se k dnešnímu dni stále stavím na stranu pozitivnější. Nebylo to ideální, ale byla lepší než ta loňská. Chyby se budou vychytávat neustále. Každopádně již dnes je veřejným tajemstvím, že s Martinem na další ročník na podobné pozici nepočítám. Není to nic ohledně finále, ale ze svých osobních důvodů, o kterých se nebudu zmiňovat.
KOLIK SE PRODALO VSTUPENEK NA FINÁLOVÝ VEČER A KOLIK SI JICH ROZDAL ZDARMA? SPEKULUJE SE, ŽE O TENTO VEČER V PŘEDPRODEJÍCH NEBYL MOC VELKÝ ZÁJEM.
Odpovím krátce, prodalo se jich celkem 241 ze 450, kapacita divadla je 900. Čili jednoduché počty. Jen pro kritiky, loni jich bylo prodáno 35, v divadle bylo 648 lidí, letos jich bylo 764.
 JAKÉ ZMĚNY ČEKAJÍ SOUTĚŽ V DALŠÍM ROČNÍKU?
Změny budou velké. Již teď vím, že hosté i team budou opravdu překvapením. Pomoc nabídli všichni finalisté, což mne velmi potěšilo. Dokonce co se choreografie týče je nabídka z Belgie. Již teď řešíme prostory, účinkující, moderátory. Soutěž bude mít konečně také nové webové stránky, a logo. To se sice moc nezmění, a změna bude viditelná.
Již teď jsem v jednání s developerskou společností a také s automobilovým prodejcem.
SPEKULUJE SE TAKÉ, ŽE MÁŠ VELKÉ FINANČNÍ PROBLÉMY S FINANCOVÁNÍM SOUTĚŽE. JAK TO OPRAVDU JE?
Doufám, že se všem doneslo, že jsem se díky prvnímu (desátému) ročníku zadlužil, to nepopírám! Udělat akci takových rozměrů není vůbec jednoduché. Příprava akce trvá celý rok, a do toho chodím do práce, žiju svůj soukromý život, a dělám další akce. Letos to bylo o poznání lepší. Gay Mana ČR podpořili také gay cluby z Ostravy což mne mile překvapilo. Partnerů bylo daleko více, než li loni a v podstatě zůstali i ti z minulého roku.
Každopádně financování není jednoduché, ale extremní problémy nejsou.
PROČ SE MĚNÍ POŘÁDAJÍCÍ AGENTURA? JAKÁ JE TVOJE FUNKCE V NOVÉ AGENTUŘE?
Nemění se agentura, pouze její název. Z agentury se totiž bude dělat firma, a navíc s novými spolupracovníky chceme dát Gay Manovi ten správný lesk. Má funkce zůstává stejná.
Již brzy se na novém webu dočtete kontakty na základní část teamu. Navíc co vím, tak se našli odvážlivci, kteří chtějí konkurovat, tak se mění malinko i taktika, ale tu samosebou neprozradím.
JAKÝ JE TVŮJ NÁZOR NA VÁCLAVA KLAUSE?
Nemám ho rád od doby co byl ještě ministrem financí federální vlády.
CO TĚ ČEKÁ V NÁSLEDUJÍCÍCH DNECH?
  Čekají mne různé akce. Začínám v Českých Budějovicích, kde se představí také finalisté letošního ročníku. Akce se jmenuje Banana´s Show, a už podle názvu ji moderuje Banánová Halina spolu s mou maličkostí. Krom kluků se objeví také Klára Kolomazníková. Budou soutěže, tombola, diskotéka, a travesti show.
 CO ŘÍKÁŠ NA TO, ŽE SE PŘIPRAVUJE KONKURENČNÍ SOUTĚŽ?
Přeji jim hodně štěstí. Ikdyž, asi mne i napadá kdo by tím odvážlivcem mohl bý. A pokud má velkého sponzora, jak se po Praze šíří, uvidíme zda bude sponzor, ochoten investovat každým rokem.
MYSLÍŠ SI, ŽE MÁ ŠANCI NA ÚSPĚCH? PŘEŽIJÍ DVĚ SOUTĚŽE?
  100% ne. Jedni z nás zapláčou. Budu dělat a udělám vše proto, aby Gay Man vydržel. Pokud však budou lepší….

Zdroj: http://luklife.cz/luklife/g-news/zpravodajstvi/marian-kajzer-kvuli-soutezi-jsem-se-zadluzil.html

Komentáře:


vůbec se nedivím že člověk který nemá rád Klause skončí nakonec zadlužený
Napsal(a)Gaston,16.09.11
kdo připravuje konkurencni soutez?
Napsal(a)Martin,16.09.11
To Gaston: Celkem trefná poznámka, a pravdivá… :-)
Napsal(a)Ronaldo,16.09.11
Zase takové dluhy nemám, jako stát po panu Klausovi pánové. Oblečení si také nekupuji za sociální dávky…:D
to co máš na fotce vypadá spíš jak z popelnice
Napsal(a)Gaston,16.09.11
Milý „Gastone“ při venčení psa přeci nepotřebuji oblek :) Jsem úplně obyčejný kluk. Hezký de přeji :)
na té fotce vypadá a tváří se fakt děsně – strhaná zničená vykroucená buzna…
Napsal(a)Fero,16.09.11
Přesně vykroucená ztrhaná buzna…..Sem čekal někoho solidního, tebe bych nedal ani pětník, se nediv že nemáš sponzory.
Napsal(a)loop,16.09.11
jak kdo vypadá za to nemůže, oblečením se dá hodně vylepšit, mám pocit že to co je dnes z něho udělaly asi drogy :-(
Napsal(a)Gaston,16.09.11
Tak drogy to nejsou, ale starosti a lítání ohledně akce, zapojte malinko mozek. Nebo pojďte si to vyzkoušet ať pochopíte co a jak. Fotka je z venčení psa.
mariana najdete i na iboys nick maja1105, osobne si myslim, ze drogy nebere a nebral, jen mel proste nejaky karambol s matkou prirodou a ta se na nem potom vyradila:-)
no tak to se omlouvám nikdy by mě nenapadlo, že taková menší provinční akcička může člověka tolik zdrápat :-O
Napsal(a)Gaston,16.09.11

Žádné komentáře:

Okomentovat